Alla inlägg den 13 november 2013

Av Johanna Olsson - 13 november 2013 13:31

Ni som läser bloggen får gärna kommentera det jag skriver. Hade varit jättekul o få lite feedback o tycken från er!!
Kommer skriva lite mer i mina inlägg nu än jag gjort innan. Fortsätter att bomba er med foton oxå!!

Tjaaa!!!

Av Johanna Olsson - 13 november 2013 13:25

Nu har jag varit hemma med mina änglar själv i veckorna i nästan 4 månader. Det har gått jättebra trots allt, första månaden var som ett stort svart hål, det kändes helt omöjligt att klara detta till juni nästa år. Men dagarna, veckorna, månaderna går.. Om fyra veckor kommer Johan hem för julledighet i tre veckor!!!

Det känns overkligt och underbart!
Trots att det nu har gått jättebra här hemma så känner jag av det lite nu, vill bara att det ska ta slut o bli juni!!
Lite som känslan när man har två veckor kvar till semestern... Det är precis så att man klara det, hade någon flyttat semestern en vecka längre fram hade man förmodligen dött.... Ja så känns det nu!

Kämpa!!!! Vi är snart där!!!!!!!!
Här kommer en bild på min nya lykta som lyser upp här hemma i höstmörkret!!!
Kram till alla där ute!

Presentation


Mina älsklingar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards