Direktlänk till inlägg 23 november 2013

Tick tack...

Av Johanna Olsson - 23 november 2013 22:46

Satt och kollade igenom kalendern lite på min mobil och bläddrade något år framåt, då kom tanken
- Undrar hur långt man kan se på iPhonekalendern?
Jooo hur långt som helst.. Orkade bara bläddra till 2080 då jag blir 100 år och upptäckte att det var på en fredag!! Haha vilken fest det blir då tänkte jag, perfekt!!
Efter några sekunder började jag kolla vilken veckodag Johan fyllde 100 år på ( en onsdag ) sedan gled ögat automatiskt vidare på nikkis o tuvaliis dagar.... Då kom "realitychecken"... Då fyller Tuvalii, min lilla docka, 70 år!!!! Herregud!!!! Inte min lilla tjej...
Sedan blev det bara sorgligt för då kom jag på att jag förmodligen inte får vara med o fira den dagen med henne......
Så jag bläddrade snabbt tillbaka i kalendern till nutid och kände mig jätte nöjd med att vara just här...
Här o nu!!
Puss o kram
Natti natti

 
 
Helen

Helen

24 november 2013 10:21

Ja du, bra med en realitycheck emellanåt. Lycka till med dopet idag. kramar från Moster i Göteborg.

http://www.fruvendela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Olsson - 2 januari 2014 20:57


Ja shit vad tiden springer iväg! Har inte bloggat på flera veckor! Skyller på min sambo som är hemma för julledighet, och så har vi flängt runt hela julen/nyår! Hoppas ni alla har haft en kanonavslutning på 2013 och att 2014 blir minst lika bra! De...

Av Johanna Olsson - 13 december 2013 07:11


Tomten var ju tvungen att lägga i ngt som är bra o viktigt att ha oxå!! Reflex!!!! Tuvalii var något skeptisk dock då hon inte riktigt viste vad det va?! ...

Av Johanna Olsson - 10 december 2013 20:13


Tomtegodis i pyjamas.... Lite tidigt att trycka sötsaker då kanske!!!! Tuvalii blev i alla fall överlycklig! ...

Av Johanna Olsson - 10 december 2013 20:11


Hej där!!! Som ni kanske märkt har jag inte gjort inlägg på en vecka... Jag har helt enkelt haft fullt upp med familj, sysslor o sjukdomar. Här kommer dagens innehåll i tuvaliis lucka 10. ...

Av Johanna Olsson - 3 december 2013 08:57


Nu kommer ni kunna följa tuvaliis julkalender! Ett foto varje dag! Dessa gjorde succé, - tomten viste att jag gillar pärla!! ...

Presentation


Mina älsklingar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards