Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Söndagen

Av Johanna Olsson - 24 november 2013 22:10

Oj oj oj.. Nu är denna dagen/helgen slut. Så fort det gick!!
Lill Nikki är döpt, Nikki Anne Christina Månsson, och allt gick bra! Hon skötte sig exemplariskt!! Hon fick fantastiska presenter som hon under eftermiddagen bekantade sig med. Extra intressant redan vid fyra månaders ålder var speldosan med två söta figurer som åkte runt runt runt som hon fick av våra kära nästgrannar! Ögonen blev stora som tefat! Succé!!

Dagen avslutades på bästa möjliga sätt, med tjejerna utan barn på Montmatre med god mat och underbara samtal! Detta bara måste vi göra oftare än en gång i halvåret! Jag tankade massor av energi så kommande vecka kommer gå som en dans! Tack alla underbara tjejer för ikväll!!
( se bild )

Tusen tack älskade Caroline för att du finns i mitt liv, och för att du alltid lyssnar och aldrig dömmer!!
Älskar dig för den du är!! Hade förmodligen kunnat sitta kvar i bilen hela natten Carro!! ; )))

Over and Out!
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Olsson - 2 januari 2014 20:57


Ja shit vad tiden springer iväg! Har inte bloggat på flera veckor! Skyller på min sambo som är hemma för julledighet, och så har vi flängt runt hela julen/nyår! Hoppas ni alla har haft en kanonavslutning på 2013 och att 2014 blir minst lika bra! De...

Av Johanna Olsson - 13 december 2013 07:11


Tomten var ju tvungen att lägga i ngt som är bra o viktigt att ha oxå!! Reflex!!!! Tuvalii var något skeptisk dock då hon inte riktigt viste vad det va?! ...

Av Johanna Olsson - 10 december 2013 20:13


Tomtegodis i pyjamas.... Lite tidigt att trycka sötsaker då kanske!!!! Tuvalii blev i alla fall överlycklig! ...

Av Johanna Olsson - 10 december 2013 20:11


Hej där!!! Som ni kanske märkt har jag inte gjort inlägg på en vecka... Jag har helt enkelt haft fullt upp med familj, sysslor o sjukdomar. Här kommer dagens innehåll i tuvaliis lucka 10. ...

Av Johanna Olsson - 3 december 2013 08:57


Nu kommer ni kunna följa tuvaliis julkalender! Ett foto varje dag! Dessa gjorde succé, - tomten viste att jag gillar pärla!! ...

Presentation


Mina älsklingar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards